Pages

Tuesday, April 19, 2011

Kembali semula!!!

Salam..
setelah 3 minggu Mr.O tinggalkan blog nie..
terkejut gak tengok ader gak orang still nak follow blog cikai aku nie..ehehe...
tapi yang pastinya aku akan update la pasnie ok..
semangat nak berblog nie kena la aku cari balik..
adoi...nie semua gara-gara exam la nie...
terpaksa la Mr.O tinggalkan sementara keasyikan berblogging bagi menghadapi final exam..(eceh ayat taknak kalah)..

haa...nak cerita pasal final exam nie..
Alhamdulillah.. bole jawab.. (ade gak takleh jawab)
bak kata mak aku..'buat -buat dah... tawakkal jer la'... yes mom! u're the best... huhu
dalam bnyak2 paper.. paper microeconomi la aku rasa paling tak bole wat aritu.. huaa...
cuuak la aku nak tawu result nanti..
Ya ALLAH jangan la ada yang fail...
tak mahu la aku nak repeat- repeat paper nie...
banyak lagi subjek aku nak kena cover nanti...huhu

mudah - mudahan pas la semua paper tuh...
bape bole score tu aku tak tawu la..sebab study pon last - last minit.. (tak semua subjek ok!)
INSYALLAH...
what you give is what you get... betol tak ayat nie? cam ingat - ingat lupe lak...kalau tak betol sekali pon...peduli hape aku..hehehe..
sebanyak mane effort aku... banyak tula outcome yang aku dapat nanti..
so ape pon yang terjadi pasni aku kena la redha..
tak gitu?

apa -apa pon..sem nie aku dah belajar something yang sangat penting!
carrymark untuk setiap subjek kena la jaga...
kalau tak final nanti abes la ko..haha...
thats all for today..
renung - renungkan dan selamat beramal!!!

Tekan kalau suka .

0 KoMen KoWg?: