Pages

Saturday, February 12, 2011

Kantoi sudey~ spotcheck2x!

Salam..
malang tak berbau..(kalau bau memang dah lama aku hidu)..haha
mood aku harinie betol2 spoil la...
punya la semangat harinie aku bangun awal pagi..
awal ok! (even weekend)
pas solat subuh..
cam biasa aktiviti mingguan aku..
DOBI semua baju2 yang perlu dibasuh..

pukul 8.ooa.m baju2 aku dah abes dibasuh..
then aku pon sidai la baju2 aku nie...
actually kul 8.30a.m ada program FARDU AIN (compulsory ok! tak datang melayang 30 markah)
at main auditorium IIUM..
so sebab tu arini aku bangun awal..(kantoi sudey)haha

then tepat pukul 8.10a.m
segalanya bertukar mimpi ngeri..(damn!)
rupa2nya ada sportcheck..
dan aku dapat tawu ada spotcheck sebab budak bilik aku time tuh keluar g toilet..
then selisih ngan FELLOW bilik kitaowg..then cepat2 dia masuk bilik and gitaw kat aku..
'ada spotceheck weh!'
pergh trus gelabah la~ mau tak gelabah kitaowg nie stay at first floor..

rupe2 nya spotcheck tu tepi bilik aku jer..
pastu kuat2 bilik aku kena ketuk...
aku dah kunci.. tapi dowg ada 'master key'..
lupe la plak aku.....
hmm...pendek cerita pas dowg masok terus check nama setiap ahli bilik semua...
then lam bilik aku da sowg nie scouting..
konpem2 kne saman...tak kisah la.tu dia..

nie pasal aku..bnda kecik sangat..
lam satu bilik ada terbahagi kepada 4..
compartment A,B,C, dan D
nama aku didaftarkan dalam compartment C..
tp aku dah tukar ngan budak bilik aku aku masok compartment A dia msok C..
pertukaran nie setuju dua2 pihak la..

then bro tu cakap..'knapa tak stay kat compartment asal?'
pastu terus tulis 'SAMAN' sbb tak stay kat compartment masing2..
adoi!!! bukan aku tkar bilik pon...tkar compartment jer kot!!!
tahu la duit PTPTN baru masok..
sempat2 jer kowg nak cilok kan...
fuh~~~ sabar jer la...

spoil mood aku hari nie..=.='

Tekan kalau suka .

4 KoMen KoWg?:

Azwan Nazri said... [Balas Komen]

peti ais tak kena ke?

Siti Safiyyah said... [Balas Komen]

erkkk tak memasal jek..adehh sabo ajela (iklan HKL jap) ;p

PriNceghOstz said... [Balas Komen]

@Azwan Nazri

tak kna..
kena warning ja...sbb aku ckap da rosak petiais tuh..haha

PriNceghOstz said... [Balas Komen]

@Siti Safiyyah
tu la....
nasib tak baik la...