Pages

Monday, September 14, 2009

Cara-cara nak cover malooooo...

Assalamualaikum....dan salam sejahtera wat peminat kipas susah mati Blog..hee...
kali nie Mr.O ader satu post yg leh dikatakan menarik dan berguna untuk smua...
dan untuk khidupan harian..hehehe...
so layan....Zas~~!


1. Kalo tersepak batu: Jangan terus bangun, sebaliknyer anda baring dan terus berguling-guling hingga jauh dari perhatian ramai...lepas tu baru bgn bila takde orang nampak..

2. Kalo terjatuh beskal: cepat-cepat naik beskal anda semula dan jatuhla lagi sehingga berkali-kali supaya orang ingat anda saje-saje buat lawak...

3. Kalo terjatuh tangga: terus bersilat seolah-olah anda dirasuk atau sedang berlawan dengan makhluk halus...

4. Kalo terjatuh dalam longkang: pungutlah sampah yang ada sambil marah-marah dengan suara yang kuat, pasti orang menyangka anda seorang yang amat prihatin terhadap kebersihan....

5. Kalo jatuh ketika nak naik bas: jeritlah kuat-kuat.."oi! apa tolak-tolak ni?" walaupun tiada orang di blakang anda....

6. Kalo terjatuh di dpn bus stop: terus buat-buat pengsan sehingga ada orang membantu anda..kalo takde..baring terus sampai malam dan takde orang lagi kat bus stop tu...haa...ni lah masa sesuai untuk bangun semula....

7. Kalo jatuh tergelincir kat lantai licin: tarik la kawan (atau sesiapa yang ada kat sebelah anda) untuk jatuh bersama-sama supaya tak lah anda sorang je yang dapat malu...ye tak?....
selamat mencuba!!!


Tekan kalau suka .

3 KoMen KoWg?:

cik syazni said... [Balas Komen]

hehehe ;)

PriNceghOstz said... [Balas Komen]

cik syazani-hehe..amik la sbgai pnduan..huhu..kegunaan masa dpan..huk2

atok said... [Balas Komen]

kalo jatuh cinta bgaimana odengku?