Pages

Monday, April 27, 2009

GpS TerMurAh...

Sejak Proton MPV Exora keluar dan ada GPS , ramai orang yang tak ambil tahu mengenai sistem GPS ni mula ambil tahu dan tahu kelebihan GPS dalam kereta.

Kegunaan GPS ni ialah supaya kita tidak tersesat. Ramai juga yang bercita-cita nak memasang GPS dalam kereta masing-masing. Tapi harga dia tahulah "masih mahal" lagi. Maksud masih mahal lagi tu, akan datang ia akan turun harga lagi.

Sementara itu, sesiapa yang nak sangat buat gempak dengan sistem GPS ni, boleh try GPS yang termurah sekali berada di pasaran:


!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!



wakakaka...kan murah jer nie..hehe..dpatkan skarang..kat kdai buku mner2 pon da jual gak..uhu



Tekan kalau suka .

6 KoMen KoWg?:

atok said... [Balas Komen]

hp aku ade gps.
eheh

CT NORAMIZA said... [Balas Komen]

aipp main2 plak dia, pukul laju2 kang

PriNceghOstz said... [Balas Komen]

atok-huhu...bgos3...tp yg nie lgik murah maa...hek2..

PriNceghOstz said... [Balas Komen]

ct-huhu...alalala....jgan la..cket owh

farahlalala said... [Balas Komen]

wakakakaakakaka . gempak bhaiii . nak nakkkk ! bape hengget nih ? xD

Yamamura Kazuma said... [Balas Komen]

huhu..aku pon nk pasang satu kt moto aku laa..